12.09.2009

My Rainbow

ついついこういうの見つけるとやってしまう。
で、たいてい当たってるなーと思う事が多い。
割と言われた事なんでも受け入れるタイプなのか?こう見えて(笑)

Your rainbow is shaded violet.


What is says about you: You are a creative person. You appreciate beauty and craftsmanship. You are patient and will keep trying to understand something until you've mastered it.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.

暇つぶしによかったらどうぞ。

2 件のコメント:

  1. 面白いものをみつけるねー。
    夏子さんを言い当てていると私も思います。

    ということで早速私もtry!!

    Your rainbow is shaded blue and green.

    What is says about you: You are a tranquil person. You feel strong ties to nature and your mood changes with its cycles. You share hobbies with friends and like trying to fit into their routines. Those around you admire your fresh outlook and vitality.

    だと。
    tranquilは静穏、落ち着きという意味だって。
    ふーん。

    それなりに当たっているかも。
    というより、良いことしか書かれていないのかな。

    幸せな気分にさせてくれる、
    本当に虹のように素敵な占い(?)だね。

    返信削除
  2. やっぱりみきさんのもいい得てると思う。まあ、自分で選んだ単語を元に診断されてるから当り前っちゃあ当たり前なんだけど。パーソナリティーを色調で表現してもらえるのがツボだよね、これって。良く知らないけどオーラ診断とかみたいな。うちの旦那はYou are a proud personって出た。虹は深いインディゴや深海みたいな色調。やっぱり傍から見てもイメージ通りで本人も満足げだった。平和だね〜(笑)

    返信削除